úterý 26. února 2013

8/52 - S alebo BEZ

Tak tohle téma mě hodně potrápilo, možná víc, než jsem čekala. I když z jiných důvodů, než fotografických. Možná za to mohlo i počasí, možná celková nálada a možná i to, že po restech a zápřahu jsem měla najednou chvilku klid. Vlastně první myšlenka k tématu byla pozitivní - S úsměvem, jenže pak se mi hlavou začaly honit myšlenky a naskakovat různé asociace. S TEBOU nebo BEZ TEBE. Nemám volbu, musím jít dál BEZ. Asi to byla ta poslední kapička, co uvolnila emoce, které se ve mě už čtyři měsíce hromadí a nešlo to zadržet ...


Druhý den jsem měla nečekaný telefonát a byl nakopávací v tom dobrém slova smyslu. A já si zase uvědomila, že i při tom BEZ, je tu stále kousek S. Stejné oči, které se na mě dívají každý den, někdy S údivem, jindy S úsměvem, S nadějí a hlavně vždycky S láskou.

Žádné komentáře:

Okomentovat